Jag älskar att driva med folk.. :D

Ylva är på danshumör och jag föreslår MOPPEN som närmaste danspartner..


Ida ^ säger:
Du får ta moppen då, hehe

(F) Sommar (F) säger:

*moppen??
*hehehe

Ida ^ säger:
*JA

(F) Sommar (F) säger:

*moppen.. till vadå??

Ida ^ säger:
*DANSA MED

(F) Sommar (F) säger:
*nu tog den sista droppen slut ovckså
*nu ha jag inge mera..
*heheh
*hehe

Ida ^ säger:
*hur är de därbakom flötet ?
*fin utsikt ?

(F) Sommar (F) säger:

*bakom flöötet? vadå då??
*heheh

Ida ^ säger:
*ja
*bakom flötet?

(F) Sommar (F) säger:
*bakom ..
*++?

Ida ^ säger:
*elelr har inte hissen gått ända upp ? kanske fastnat på mitten? :D

(F) Sommar (F) säger:

*nu får du förlklara dej?+

Ida ^ säger:

*eller är du bakom flötet igen ?

(F) Sommar (F) säger:
*är nog lite fuller annars bra..
*heheh

Ida ^ säger:

*Full i hissen eller bakom flötet?
*hoho
*drunkna du ?

(F) Sommar (F) säger:

*nä va på toa..
*jehhehe

Ida ^ säger:
*ramla du i ?

(F) Sommar (F) säger:
*gehe
*nä gjord ejag inte

Ida ^ säger:
*du höll väl hårt tag i flötet ?

(F) Sommar (F) säger:
*jag va på toa..
*hehe
*hehe
*flötet du är bra rolig
*å mopp..
*få börja leta imon

Ida ^ säger:
*leta efter alla fåren?
*för du har väl alla fåren hemma?

(F) Sommar (F) säger:
*hehe
*japp ja ha dem hemma

Ida ^ säger:
*hagen ?
*har du sandat hela vägen då ?

(F) Sommar (F) säger:
*hehe...

Ida ^ säger:
*du kanske ska gå å se efter?
*annars kan ju fåren ramla

(F) Sommar (F) säger:

*hehe...
*bääää.

Ida ^ säger:
*precis!

(F) Sommar (F) säger:
*hehe..

Ida ^ säger:
*hur går de med hissen ?
*kommit upp än ?

(F) Sommar (F) säger:
*hissen.. nu vännen får du föklrara dej.. vad hissen hade med fåra å göra..





SOVA! natti.

2009-05-29 | 00:12:10 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

HAHAHAHAHA Så jävla roligt :d xD

2009-05-29 // 08:52:21
» Ylva

Om jag var hög, så var jag hög på en cider :-)

En, kanske flera, smile.. & äre så så gillar du moppar :-))

2009-05-29 // 22:49:16
» Anonym

Så jävla kung :)

2009-05-29 // 23:05:14
» Malin

men tack så mkt!

2009-05-30 // 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback