pisen,pasen,schäsen!

Och sen har jag en sak jag vill tala om.. eller nej det har jag inte.. Det här är ett hemligt inlägg. Punkt.

Jag är inte alkolist,knarkare, nymfoman eller är besatt av onda andar, det här är jag, Ida!

Jag sitter här å skrattar,skriker, hoppar och ibland till o med Moonar för nån katt i närheten eller i värsta fall för Johan.
Ja, jag är hög.
Nej, jag har inte druckit nån alkohol.

Ja men dåså! då är jag ju såhär normalt, trodde jag., Men jag  har nu fanimej räknat ut vad det är för fel..

DE JÄVLA MARKNADSGODISET HAR GETT MEJ NÅN DUM SOCKERTOPP O GJORT MEJ HÖG! (på socker för er som inte kunde förstå vad SOCKERtopp är) hur fan ska jag kunna sova inatt? Om jag moonar lite till så kanske.................

Och just ja, PISEN PASEN SCHÄSEN! Bit på den ni!

2009-05-03 | 00:09:09 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback