livet

Så, nu har jag inte skrivit här på väldigt länge. Bilder lägger jag upp då och då, men jag skriver ju inte om NÅTT!


Såå, vad ska jag skylla på ? Jo, jag tar de gamla vanliga som andra lata jävlar skyller på; JAG HAR SKAFFAT MEJ ETT LIV! Den meningen tycker jag äär sååå rolig. Man skyller alltså på att man inte bloggar för att man har skaffat sej ett liv, ja men dåså!? borde man då inte blogga MERA?! För då har man ju MASSVIS att skriva om,eftersom man har ett liv/fullt upp! Man är ju inte upptagen 24/7 för då jobbar man ju som president eller nå..

Nedå men seriöst så har jag inte haft nån lust alls att skriva. Min dator är APSEG och jag har rivit av olika (VIKTIGA) tangenter så jag måste trycka skithårt för att ens få fram en fjuttig bokstav. Så jag får skylla mej själv, eftersom jag rev av dom. Men att jag gjorde det är datorns fel. jävla segaskitfanhelvetessak.


Igår gav jag blod. Fan vad trött jag blev efteråt. Brukar annars bli pigg o glad,men inte den dagen. Dom mååste ha tagit för mycke, tjejen va ny ju! Nedå, 4dl tar dom ifrån mej. Lite läskigt när man tänker på det. Sammanlagt har jag ''skänkt'' 36 dl. 3 liter och 6 dl. superläskigt :D

---

Just nu är jag hos Daizy. Jag och Daiz stendiggar till ''Larz Kristerz - ellenore'' vilket är en av de bästa låtarna på hela skivan.. FEL! nu kollar vi på dansbandskamp-finalen när LK vinner. Jag ryser i hela kroppen. Hjärtat hoppa ett studs och jag känner LYCKA och GLÄDJE!

nu ska ja pissa..

2009-10-27 | 13:58:08 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback