SVAR! en liten gåta..

Söta ni är som tycker att ni själva är skitbäst på den här gåtan :P Det är ju bara att söka på texten på google så finner man svaret ;) Så jag tror ni fuska,allihopa ;)



-----------------
Klura på den ni :P



En man kommer in på en bar, går fram till bardisken och frågar bartendern:
- Kan jag få ett glas vatten?
Bartendern tar blixtsnabbt upp en pistol och sätter den mot mannens huvud. Mannen säger då:
- Åh! Tack ska du ha! och går sedan därifrån.

Varför säger mannen tack?

2009-10-20 | 14:41:23 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

Mannen hade hicka och den gick över när han blev rädd så då behövde han inte vattnet längre.



;)

2009-10-20 // 17:16:42
» Jocke

Han hade hicka!!! Så blev han rädd och den gick över! Jag är bäst, trallalalaa!!

2009-10-20 // 21:56:35
» -.-

Svårt.. Mannen hade hicka och bad därför om ett glas vatten men hickan gick över när han blev rädd när pistolen kom fram. Därför tackade han och behövde inte längre vattnet.

2009-10-21 // 10:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback