bok är ett träd

Sitter här och kollar igenom böcker jag vill ha!

Jag har för ungefär 2-3 veckor sedan läst klart den allra sista boken ur ''twilight'', alltså ''så länge vi båda andas''. et är 4 böker sammanagt och jag gillar andra och sista boken bäst! Tredje boke var riktigt riktigt seg ända fram tills slutet då det smått började hända saker..

För tillfället har jag ett nytt projekt på gång. Jag läser nämligen ''Emma - Mias dotter'', den sista boken ur de populära ''Gömda'', ''Asyl'' och''Mias hemlighet''. Boken 'ska' var skriven direkt av dottern själv, Emma. Men jag tvekar alltså. Jag har nog läst ungefär 50 sidor, och det är en av de mest enformigaste och tråkigaste böcker jag läst (mot dom andra som är riktigt bra) Det känns som att Mia skriver,men i ett barnsligare språk så att det ska låta som någon annans ord. Hur som helst är boken en besvikelse och jag hoppas jag hittar nån bättre snart! Fått abstinens sen twilith tog slut vill ha meer Edward, meeeer Jacob, meeeeer Bella..

Några förslag?

Please..



2009-09-07 | 22:54:57 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Vill du läsa en riktigt bra bok så ska du läsa Marilyn Mansons bok "den långa vägen ut ur helvetet" Den är riktigt bra, jävligt äcklig i början, dvs första kapitlet.

2009-09-08 // 00:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback