CV...

Yes! Jag tänkte snygga till mitt CV med att lägga in en bild på mej själv åxå så jag förgyller CV:t lite! Och jag har ju en hel del bilder på mej, tydligen utan att jag visste om det. Jag har precis hittat denna, tyckte den skulle passa PERFEKT till mitt mitt cv. För ingen kan väl motstå o ge denna skönhet alla jobb som finns?

[ OBS, IRONI || OBS IRONI ]






övrigt: Fan vad kort hår jag hade.
Bilden är från september 2008, ett år senare sitter jag med dubbelt så långt.
(2009 alltså, för er som inte förstår ett skit)

övrigt 2. Hahaha. jävligt snygg solbränna. Halva tuttarna är kritvit.. sexymama



2009-09-20 | 22:37:31 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Hahaha! Du är för söt du ida!

2009-09-21 // 10:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback