Hahahha..

Jag ändrade mitt namn till ''ÅSNA'' i några sekunder på msn :P Ylva vakna till liv...

Ylva säger:
vad är åsna??

Ida säger:
vet du int de :D

Ylva säger:
ää..
nää
vad är de då??

Ida säger:
åsna?

Ylva säger:
nä ve tinte vad de är .. säg nu hehe

Ida säger:
skämtar du eller? :D

Ylva säger:
nä jag skämtar inte..

Ida säger:
Vet du inte vad åsna är?




HAHAHA :D





För att hon ska fatta lägger jag upp bilden ovanför som msnbild. o gör en pil som visar KOLLA PÅ BILDEN.


Ida säger:
*åsna..
* <-----------

Ylva säger:
*ok.. hehe
*peka på punkten

Ida säger:
*neee
*<---------------

Ylva säger:
*mähä vad är du då du götr ritar en åsna??

Ida säger:
*bilden

Ylva säger:
*vilken bild??


HAHAHAHA! JAG DÖÖÖR SNART:..


---

ÅSNA säger:
*Börjar du bli trötter :D
*bäst att du plockar in alla fåren til hagen :D

Ylva säger:
*ja jo lite mer än förrut tror ja hehe
*ja precis

ÅSNA säger:
*Jaaaa..
*hahaha
*har du namn på fåren?

Ylva säger:
*fåret namns menar du

ÅSNA säger:
*:D
*HAHA
*jaaa

Ylva säger:
*fåret .. är ett får enbart..

ÅSNA säger:
*heter fåren fåret :P

Ylva säger:
*nä det är enbart ett får som jag måste ha ijn til hagen
*hehe

ÅSNA säger:
*Jo men vad heter fåret då :P

Ylva säger:
*ja de vet js inte hehe
*ät trötter

ÅSNA säger:
*har du bara ett får å ta hand om du =)
*ungefär som att hissen bara går en våning =)

Ylva säger:
*ja jo precis

ÅSNA säger:
*Jo men vad heter fåret då :P

Ylva säger:
*ja de vet js inte hehe
*ät trötter

ÅSNA säger:
*Joo
*bra med ett får
*och bara en våning

Ylva säger:
*mm hm..

ÅSNA säger:
*inte mycke man behöver hålla reda på=)
*inte mycke du behöver sanda då =)

Ylva säger:
*hm.. nä funderar .. hm..

ÅSNA säger:
*inte hela vägen iaf =)

Ylva säger:
*ska nog ge mig för ikväll

ÅSNA säger:
*vadådå =)

Ylva säger:
*hm va









GONATT!

2009-09-09 | 01:54:51 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jocke

Haha är hon på riktigt?

2009-09-09 // 10:15:06
» Poppe

Hahahaha. Fy fan vad roligt

2009-09-09 // 12:49:04
» Sofia

HAHAHAHAHAHAHHAH!! Hon är som vanligt med andra ord :P

2009-09-09 // 15:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback