jadu..

Fan i fan. Nu har jag börjat krypa in på att färga om hela håret igen. Men jag VET att jag kommer ångra mej efteråt. Såklart lutar det åt brunett men även lite åt mörkrött. Men som sagt,jag vet att jag kommer att ångra mej efteråt och sakna ihjäl mej efter mitt blonda hår.. Vad tycker ni ?



 


 

 

Jag vet att jag e tjatig men vafan :P








2009-09-10 | 00:19:23 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Jag tycker du passar bra i nästan alla hårfärger utom svart.

Tycker det skulle va kul att se dej i lite rödaktigt alltså inte skrikrött utan mörkrött :)

Puussss :)

2009-09-10 // 11:17:50
» Sofia

Du är fin i både brunt å blondt ^^ Men jag är ju VAN att se dig i blondt :P men skulle vilja se dig i brunt :D

2009-09-10 // 22:11:21
» Malin

Du är fin i både och ida! :)

2009-09-11 // 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback