Jag e ju som jag e ... :P



Är man inte lite överdrivet känslig när man sitter o bölar till ''extreme home makeover?''.. Haha. Ja,jag gör det nu. Varför? men huset blev ju skitfint, o familjen blev ju glad.. så..




Ska nog gå å göra nå annat,snart blar jag väl till vad so helst :P

2009-09-15 | 14:48:44 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» nina

Haha nej men jag brukar också bli sådär känslosam till det programmet, är sju så glatt ju :)

Sv: Jo jag målade,, tapetsera kan jag inte hehe, har aldrig prövat :P men det är inte så svårt har jag hört :) Kram

2009-09-16 // 09:23:54
» nina

Jo när jag har varit där så var det det iaf :)

2009-09-17 // 09:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback