Jaså..

Detta fina brev fick jag av en beundrare! fint.. va? jag fattar nada..


''Hahhahah nu måste du höra på här*skrattar* nu ramlar Mormor in här med två vänninor och de är bra sliriga på Rose och Punch och de undrar vad jag håller på med. Vänta lite vilket liv det blev rena hönshuset alla kacklar samtigt i munnen på varandra. Och nu vi de att visar jag dem hur det funkar med Vilda. Tro mig de undrar och frågar och jag förklarar vad det är, och nu bad de mig visa den underbaraste vackraste finaste profilen påVilda. Så nu är vi inne på din sida. Och nu vill alla säga dig vad de tycker, JA Mormor du kan sänka rösten så skall jag skriv till henne denna söta tjejen. Hon säger att jag hennes Barnbarn stora favorit hennes allt.Ja hon svammlar på men vill säga att jag är ett kap*tror jag* att jag har humor alltid glad är grym på matlagning och charmig. Och Mormor *dra mig inte i kinden*. Och du är verkign sött säger hon. Och Margit skall du säga något så får du snacka mer tydlligt jag varken hör eller förstår vad du säger i ditt Rose rus, vi gör så här vi återkommer när hon nyktrat till, JA du får öppna den flaskan*skrattar*. Nu kommer alla tre FRAM TILL MIG OCH PUSSAR MIG på kinden rufsar till mit håret, och Stina säger att de alla tre kvinnorna snart har 300 år erfarenhet av män och hon säger att jag är MANNEN i deras liv så du skall ta chansen att lära känna mig på en månskenspromenad efter en middag. Och nu sitter de alla tre och snickrar ihop vad och när jag skall bjuda ut dig på en träff. Ja jag vet Mormor jag ser även jag hur fin profil hon har. Alla skickar en stor stor puss och kram till dig med hög röst woowow de skricker nästan här och tror du kan höra dem hahhahahhah. Du skulle vara med här HAHHAHAHAHHAHA.''





Fattar ni nå ? :s




2009-09-20 | 15:13:54 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

ööö låter ju helt störd

2009-09-20 // 18:26:00
» Fisen

Vaa?? Fatta inte ett skit :P Är det från Ylva? :P

2009-09-21 // 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback