Käre ''anonym''..

Till du anonyma, som jag kan avslöja är Marit som inte tordes stå för det själv. Hon skrev (angående förra inlägget):

Anonym:
du gjord du samma sak mot mej typ. fråga om du kund komma. du kund int för Johan skull bort. sen åkt ni till stockholm istället.

svar:

Jag har redan förklarat för dej hur det där låg till, måste jag dra det EN gång till? okej, jag gör det.

1. Anledningen är att just den helgen skulle Johan bort till sthlm på ett möte och sova borta över natten, vi kunde inte komma ''bara över dagen''.

2. Allting ändrades kl 20.00 fredag kväll (vi åkte till sthlm lördag) då ingen har hört av sej om sängplats, det finns alltså ingen. Det betyder att han bara ska vara borta över dagen, något som inte var planerat från början.

3. Eftersom han skulle bara vara där över dagen så tänkte jag att jag lika gärna kunde följa med, inte för att umgås med honom men att strosa omkring på gamla stan. Men jag ville inte gå där själv,så jag fick lov komma på nån som kunde följa med SÅ kort varsel. Och det blev SOFIA! (tack för det)

4. Det är omväg till Eskilstuna om man bara ska till Sthlm. spelar inge roll om det ''bara'' är 2-5 mil, det är en omväg som kostar. Du kan ju inte ens svänga förbi mej fast du åker IGENOM Borlänge

5. All skit som du snackar om Sofia så har jag förstått att du inte vill träffa henne. Alltså hur skulle du reagarat om hon kom med oss?


Svara inte som anonym nästa gång, jag vet ändå att det är du!


2009-09-08 | 23:56:54 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

catfight! ;)

2009-09-09 // 19:28:24
» Malin

catfight ;)

2009-09-09 // 19:28:45
» lys

hångel

2009-09-09 // 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback