1 vecka och 5 dagar sedan...

...sist jag skrev här..


Idag skulle Sofia <3 ha kommit över helgen. Ikea imorrn med ylva och hennes karl. Men såklart, när jag vill något, så blir jag sjuk. Jag har snart varit sjuk i ens hel vecka,och käänns fortfarande inte som det vänder. Nässpray tål jag inte. Näsan börjar blöda och göra jätteont. å jag går runt med täpt näsa,svidande hals och rinnande ögon dag efter dag. Och det är inte pollen,inte enligt apotekeren iaf.
Det känns bara som en jävligt trög,skitjobbig förkylning som istället för att vara normallång, med feber och tillbehör, är låååångdragen utan feber. Då väljer jag hellre med feber. USCH! Kan inte göra något. Direkt jag ska göra något så dör jag efter 5 min. Jag e helt slut i kroppen. lederna värker.

Slutgnällt. Fyanvad jag önskar att jag vore frisk.


2010-04-23 | 15:06:05 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback