:):):)

Smsade 118100 och frågade ''Vem är Ida Sjur?''


svaret: Ida är en glad och trevlig tjej som tycker om att umgås med sina vänner. Hon har mycket saker att göra,men det är bara bra,för annars blir hon lätt rastlös. Hon går oftast runt med ett leende på läpparna..


Nu vet ni!

2010-08-05 | 22:32:18 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Jag frågade också dom förut.

Tydligen så gillar jag att hoppa fallskärn tyckte dom.

Hahaha vilket skämt,skulle aldrig falla mej in jag som är så höjdrädd :)

Tack för senast,var såå kul att träffa er och mys med kram ju :)

Längtar till motor och musik för då ska vi ha kul :)

2010-08-06 // 02:43:07
» Fisen

Det stämmer ju absolut :D <3

2010-08-06 // 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback