SNYFT

Jag sitter och bölar just nu. Jag vill inte skriva gråter, för jag kopplar gråter/grinar till nått annat.


Jag sitter i soffan. jag sitter på en handduk. Nyss satt jag inte på en handduk. Jag förblöder - känns det som.
Imorse när jag gick upp va de en stor blodfäck i sängen. Jag började böla. Nyss gick jag till köket,och såg i soffan en fläck med blod. Ja började böla. Jag bölar hela tiden.

Jag har SERIÖST aldrig haft såhär mycket mens. Aldrig haft så mycket smärta UNDER mens. Mitt psyke är helt försört och jag gråter åt allt.


Förlåt er alla om jag tyckt är töntga som har PMS,smärtor elle andra saker under mens. Jag vet PRECIS vad ni menar.


Döör snart.

2010-08-24 | 15:36:58 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

Förstår precis.. USCH!! Å män säger att när vi har ont så är det ingenting jämfört mot vad de är när de är förkylda.. Det känns som knivar vänds i magen på en..

2010-08-24 // 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback