1/2 -10

JAG tycker iaf att min lugg har växt långt på kort tid. Första bilden är från den 23 januari. Den andra idag,för 5 min sedan..


Yeah yeah yeah!

I'm a PANDA!

 

----

 

*baloon* GRATTIS MALI PÅ FÖDEÄLSÄDAAN! *baloon*


2010-02-01 | 15:14:36 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Jag vet!! men i stora huset, det mattias föräldrar kommer bo i. det var tio ggr värre kan ja tala om.. jisses vad grejer dom hade!



vad tyckte du annars om "stugan" då?

2010-02-01 // 15:26:19
» Malin

yes. de ska flytta ifrån lövnäs. det där är glädje vägen.. vet du var de är? typ ovanför östängs gamla skola eller bystuga eller vad fan de är.. :P typ mitt emot vandrarhemmet.. å rakt upp =)

2010-02-01 // 19:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback