Ifall ni undrar vart jag är..

Är döende i förkylning igen. Ja,döende. Nässpray bränner sönder mina slemhinnor, ipren får mej att svettas ihjäl, alvedon hjälper inte. Nätterna plågas jag igenom feberdrömmar. Drömmen började med att Simba gjort illa foten,och jag försökte steka på en köttbulle på foten för min bror Anders hade sagt att man skulle göra det. Jag vaknar med tårar i ögonen för Simba dog. Snurrar i huvudet, går upp, dricker vatten, lägger mej,somnar, drömmer att simba är en köttbulle och jag snurrar i ett hjul. Jag vaknar, svettas, tar en halstablett och somnar om. Drömmer att jag är i en skog och allt är högre än mej, till och med gräset, jag går och går och går men kommer ingenstans. vaknar, sätter mej upp, kollar mobilen, snyter mej, somnar. Drömmer att jag balanserar stenar på skallen,vaknar i ett ryck att alla stenar faller på mej. Sätter mej upp igen, torkar ansiktet med papper för jag är dyngsur, plågar mej själv genom att ta ett sprut nässpray, höjer upp kuddarna och försöker andas normalt. Vaknar även att jag inte drömt något, hårt torkat snor fulla näsan,halsen snustorr läpparna likaså. Smörjer med FÖRSVARETS HUDSALVA i halva ansiktet, snyter mej,somnar om. Drömmer om massa färger och att jag snurrar, det faller böcker på mej utan att jag vet ar de kommer ifrån, vaknar av att jag är dyngsur,igen. Går upp,dricker vatten passar på fylla mitt glas,sätter mej på sängen och försöker bli normal innan jag ska sova igen.

Allt detta hände mellan kl 02-03. En timme. då kan ni förstå hur jobbigt det var/är att  få en sömn mellan 23.00-10.00. Omöjligt att sova en timme åt gången. De e därför jag brukar säga att jag hellre har magsjuka,då slipper jag iaf vara täpt i näsan,svettas som en gris och drömma feberdrömmar. För då behöver jag ''bara'' må illa och spy OCH FÅ SÖMN!






gonatt!

2010-02-14 | 22:53:50 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Men lilla gumman,usch det lät inget kul.

Krya på dej

Love you

2010-02-15 // 00:19:40
» A

Läste bara som hastigast, pluggar du? Till "vad"?

2010-02-15 // 14:31:31
» Fisen

Fy fan vad jobbigt det där lät med alla drömmar :(

Hoppas du mår bättre snart <3

2010-02-15 // 15:19:07
» lisette

jorden anropar, vart har du tagit vägen

2010-02-16 // 21:48:41
» Frida

Hej!

Vill bara tipsa om min filmblogg http://fidixx.blogg.se/filmtajm

Vet du någon mer som gillar film så tipsa gärna dem om min filmblogg.



/Frida

2010-02-17 // 03:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback