30/1 -10

Så sjukt skönt med sovmorgon. Jag älskar uppskattningen man får när det äntligen blir helg. Om vardagarna är man uppe kl 06.00 för att åka till Falun till kl 07.00. Då kan man förstå hur man uppskattar att få sova till klockan tio..mmmmmhmm..

Åt nyss lunch/frukost. Varma mackor med skinka,rödlök,tomatpure och rumpor. Ja alltså kräftstjärtar. Så jäkla långt ord så de e enklare skriva rumpor :) ..
Kollar nu på reprisen av Lets Dance. Jag diggar Gudrun Schyman som fan. Vilken underbar personlighet hon har. Även jag hade fördomar mot henne när det visade sej att hon skulle ställa upp i Lets dance. Fiska rösten va väl hennes enda baktanke? Men om det nu är så så får det så vara, hon är skitrolig och go! Då förtjänar hon lite extra röster ;). En jag inte gillar speciellt mycke i tävligen är äckelBirro, Jag har läst alldeles för mycke av Schulmanblogg att jag heller inte tål Birro. Annars är det många lagommänniskor med. Inte för snygga,inte för fula,inte för dåliga inte för bra. alla är lagom typ.

Igår stodstädade vi/JAG hela lägenheten. Sjukt drygt men de behövdes och det blev sååå bra! Jag hade toarummet som 'fördjupning'. Storstädade under badkaret,bakom/under tvättmaskinen, hålet i golvet och rengjorde alla hyllor. Så nu glänser det (tills imorrn). Älskar att ha de rent och fint omkring mej,då mår jag som en prinsessa!

Ska snart ta en välbehövt bad. Inte badat på ett par dagar (har duschat,men inte samma sak). såg nyss berget av skum.. Kan lägga upp det så kan ni får bli avundsjuka =)




Såg att de va ett ganska litet berg :P



puss


2010-01-30 | 13:19:36 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback