3/1 -10

Lögnare.
-

Ska se denna filmen nu, jag kommer gråta som en bebis..


 

- upd -

 

hmmm.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om den här filmen förutom att jag hade lite för höga förväntningar på den. Men trots det så var den bra. Den var välgjord och vacker på sitt sätt. Det kom nån liten tår,men ändå berörde den mej ändå inte in i hjärtat. skådespelarna var det inget fel på,storyn var det inget fel på. Ändå är det något jag inte kan sätta fingret på som är så fel med filmen.. Musiken passade in perfekt,tror den berörde mej allra mest..
Den får en 3/5 chokladbitar i betyg!


2010-01-03 | 23:03:45 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback