7/1 -10

Ååh vad jag älskar anonyma kommentarer. Det är det mest underbaraste som finns. Jag ryser av glädje i hela kroppen när jag får det..


Anonym: Din pojkvän kan ju inte vara 23, han ser ut som 12. Gillar du lammkött?


Hej du anonyme!
Svar på frågan: Ja,jag ÄLSKAR lammkött! Nästan likamycke som jag älskar allt annat kött. Dock har jag lite svårt för bläckfiskkött då det är så segt. Likadant med björnkött,det ryktas om att det är både segt och inte luktar så gott. Mest äter jag nog ändå gris/nöt kött. Billigast och kanske godast?! Har du tips`?

Nej, min pojkvän är inte 23 år, han KAN ju inte vara det. Han är nyss fyllda 12 år.
Eftersom han är så speciell så fick han både körkort och köpa ut på systemet som redan som 10åring. Och att han sen började jobba redan som 10åring är ju ännu tuffare,hur många 10åringar gör det idag? Jag förstår att du måste vara VÄLDIGT avis på att min pojkvän hunnit så långt i sitt liv mot vad du gjort, för du är väl 12år?




Johans tårta på hans 12årsdagen häromdan. FIN VA?


Puss!



-----
skämt åt sidan!     [skämtåsido..]

Johan SER jävligt liten ut på kort. Det finns inte ett enda kort på honom som jag och han inte har skrattat åt. Jag kallar honom Babyface och han nyper mej i fläsket. Men sånt är livet! Hellre skratta å ha roligt än att sitta o må skit över nån skitsak som BILDER! Barn svälter i Afrika FFS!



2010-01-07 | 12:45:26 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Irony by Linn

HAHAH, åh vad jag skrattade åt första kommentaren!

Ha det gött! ;)

2010-01-07 // 12:51:04
» Lilla K

HAHA! du har ju skitkul blogg!



JA, GO LAMMKÖTT!



snart är ju johan tonåring!

2010-01-07 // 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback