26/1 -10

Jag borde skriva. Jag borde skriva så jäkla mycke. Det är rätt mycke som hänt, men jag känner verkligen INGEN motivation. Den försvann imorse när jag vaknade.

Jag är deprimerad och jag har mina aningar till varför det blivit så. Jag vet hur det började. Jag försökte såå att komma över det,att acceptera. Men det går inte. Det gnager inom mej,djupt där inne.

Det är inte elakt mot er det jag ska skriva nu. Jag känner att jag verkligen inte har den där personen som jag kan prata med. Ibland behöver min positiva inställning till allt ta en paus och få lufta sej. Men alltid luftar jag ensam då ingen är van att se mej deppig. Det är jättejobbigt. Jag vill inte bara höra ''det blir okej, det ordnar sej''. Jag vill fördjupa mej i det jag är deppig över,reda ut det från grunden. Det är inte det att jag inte har nån att lita på. det handlar om att jag vill ha en förstående person. Och jag tror inte jag har det.


Nu ska jag gå härifrån. Datorn gör mej deprimerad som allt annat!




(det har inget med utbildningen att göra)


2010-01-26 | 15:19:54 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» gunilla

Hej, gå till någon som inte känner dig och prata. Då har du säkert lättare att prata om det som är jobbigt.

Kram!

2010-01-27 // 18:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback