4/1 - 10

Jag orkar/villinte/vägrar göra en sån där ''2009lista'' som ALLA gör.. Vill folk veta höjdpunkten i mitt liv förra året så fråga mej. Alla svarar på samma frågor och det blir så fruktansvärt trist. Jag kör denna istället som har med dagen att göra..


*nu spelas Agnes - Relese me*

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Molly är så himla söt och go!

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov skitskönt..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satte igång ipoden för att dunka lite. Härligt.

Det sista du sa högt: LOVE YOU TOOO.. eller nej. jag skrek ''NEJ INTE PÅ BORDET GÅÅÅFIIIISCH''.

Det senaste någon sa till dig: ''sov gott sen när du lägger dej''. Om Simba sade något i sitt mjauliknande ''kraw'' vet jag inte ännu. Ska ta reda på det..

Vad har du druckit idag: 1 liter iskall mjölk.

Vad var det senaste du åt: revben och smörgås :D

Vad var det senaste du köpte: revben och smörgås xD

Vad är det för färg på din ytterdörr: Oj. träfärgad?

Vad är det för väder hos dig nu: stjärnklart med massa minusgrader..

Godaste glassmaken: choklad,alla gånger.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut. haha, jag minns när jag inte fattade ett skit av den raggningsrepliken. Jag förstod inte vad ''ögonkast'' va.. hahahahha..

Sover du tungt: både och..

Drömmer du mardrömmar: Sällan. Oftare med sexdrömmar med bekanta eller obekanta män..

Trivs du med ditt jobb: Idag ska man nog vara glad om man HAR ett jobb..

Favoritklädsel: Gillar klänningar och mina jeansleggings. Köpt 4 par xD

Favoritlåt just nu: Jag har fastnat i twilightträsket och diggar soundtracket, Lykke Li/Possibility och även JÄVLIGT mycket Lady Gaga! I ipoden just nu spelas det Takida*.<<--- Men det behöver vi inte skvallra om. pinsamt.

Vad ser du om du tittar till höger: Soffarmstöd,en blomma och en lampa på väggen.  4 substantiv, check!

Vad gör dig glad just nu: Att jag har det så bra. Det gnälls och jämförs så onödigt mycket i detta samhälle. Nämn EN person man vill byta sitt liv med? ALLA har sina problem även om man är rik,kändis eller är apa.

Vad ska du göra härnäst: trott eller ej, men jag Ska lägga mej..

Höger eller vänsterhänt: blond,blåst och vänsterhänt. Det klingar så fint tycker jag..

*nu spelas the hives - Gloria*

Humör just nu: GLOOORIA.. nedå.. jag är lagom. nöjd. glad. lite småstressig och så. men lagom av allt. lagom är bäst. FÖRUTOM DENNA JÄVLA FETSTIL SOM JAG INTE KAN TRYCKA AV.. JÄKLA AAAAS!

*Nu spels Darin - viva la vida* [pinsammare än Takida. faan]

Favoritgodis: choklad vet ni ju.. Och att de blev ny låt redan e att jag försökt som fan o få bort det fetstilta.. jag lyckades..................... eller inte..

Kläder just nu: Blått linne och röda lena trosor som åker ner från röven när jag använder byxor. Så det är mest mystrosor.. (fetstilen bara försvann utan att jag bad till nån gud)

Sommarplaner: ojojojoj.. NO KOMMENTS! TOTALY SECRET! Men nog planeras det alltid (som fan) ;) om det blir i år eller nästa är en annan sak ;) förhoppnnigsvis iaf en snabbur ;) ooops, nu försa jag mej liiite..

Hur många kuddar sover du med: en mjuk fjantkudde och en stenhård tuffing..

Spelar du något instrument: HAHAHAHAHAHAHA! Ja eller hur.. Jag tycker på nå vis att alla som spelar nått instrument verkar vara så himla religösa.. Vet inte vart jag fått det ifrån..

Morgon eller nattmänniska: Absolut nattmänniska. zzz

*nu spelas Lady Gaga - Papparazi* <3<3<3

Vad är viktigast för dig: Att jag får mat. Annars dör jag. fort. skämtåsido. skämt åt sidan,. det är viktigt att mina nära och kära mår bra och är friska.

Är du kittlig: Jag ÄÄÄLSKAR att bli kittlad. Men däremot älskar INGEN att kittla mej just för att jag ÄLSKAR det.. taskigt?

Snarkar du: Jag? nej. Frågar ni nån lögnaktig blir svaret ja.

Stjärntecken: Always tvilling. Fast jag hade velat va en sol. solen är gul.

Äckligaste insekten: Såna där med ormtungor som snackar skit och ljuger och ljuger....... Och så spindlar då..

Stökigt eller välstädat: Jag är jääävligt prydlig och noga. Det är däremot inte herr Johan. så det är där vi typ går ihop om jämt.

Längtar du mest efter just nu: Att få bädda om sängen imorgon i nytvättade nyinköpa sidensängkläder som är gråa med ljusgråa/vita blommor och grenar på. Lovely. och ta ner dessa jävla julgardiner. spyr på dom snart.

*just nu spelas Britney Spears - Out from under*




Ja och jag svarade ju att jag diggade mycke twiligt och lady gaga, och jag ska nu förklara för er enkelt varför ingen av de låtarna kommit upp ännu:


1. Jag har inte fört över twilightsoundtracket till ipoden än.
2. läs 1.
3. Det har ju spelats en Lady Gaga. Hua vad ni har dåligt läsminne....


*nu spelas Baracuda - la di da* SKITBRA DUNK!







2010-01-04 | 03:50:02 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen ^^

Jag gillar din blogg :D Så kul att läsa dina listor :D Jag vill också komma på lika bra som du xD

2010-01-04 // 14:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback