29/1 -10

Ja hejsan! Jag SKA försöka skriva vad som hänt sen sist nu.

Jag gick precis idag klar den tredje veckan på denna utbildning. De första två veckorna har det varit teoretisk och nu praktisk. Har ännu en vecka kvar av praktiken, sen blir det massamassa teoretiska saker igen, bland annat ett stort prov. Klarar man det så är man 100% utbildad. Jag SKA fanimej klara det. Det är ca 60 frågor och man får ha typ tre fel. Hur som helst så är det två veckor praktik igen efter proven.

Nu är det helg. Sjukt underbart. Och jag hade gärnat viljat berätta om min praktik,men jag får inte mer än att vi är i lägenheter. Jag får MAX säga vilket område jag är i,till exempel stan. Är jag utanför stan så heter det ''utanför stan''.. Stränga förbud. Skrev på papper idag där jag looovade att jag skulle vara tyst, och så ska det förbli :P

Anledningen till att jag bloggat så lite är inte på grund av att det inte hänt något, tvärtom. Jag har haft fullt upp hela tiden. När man kommer hem ska man läsa i boken och svara på frågor så man klarar provet sen. Helgen har jag varit borta..

I helgen som var strosade(läs sladdade) vi runt i Älvdalen. Först tänkte jag ställa in för jag var så extremt trött. Men jag hade lovat allihopa och Molly ringde och tjatade på att Faster får fan komma snart. Väl där så skämdes man lite att man haft känslan att ställa in,för att jag ''får'' så mycke när jag är där. Jag menar inte grejer utan så enormt mycket kärlek. Molly och Minde pumpar mej full med kärlek så jag nästan spricker. Molly ska leka helahela tiden. Hon är inne i sin ''läx''-tid. Vi lekte att vi hade läxor. Skitkul,haha! Sen var hon en ''Babykossa'', hon vägrade kalla sej för kalv. Även om hon presenterade sej som ''jag är en babykossa. Det är en kalv'' så var hon absolut INGEN kalv..

Minde och jag har haft våra ''gräl''. Hon har varit en liten fegisbebis som grinat direkt hon tittat på mej (det är tillåtet att skratta åt det när ni läser det). Jag ha hållit henne en gång och då var hon så liten att hon inte brydde sej. MEN,MIRAKEL SKER! Nu fick jag hålla henne, klappa henne, krama henne, leka med henne utan att jag såg en darrande underläpp en endast gång. Gissa om faster blev GLAD! Här är bilder på när jag träffade henne på fredan. MammaMarie snurrade på Minde så hon satt mot mej,varav den där blicken ''VEM FAN E DU? JAG VILL INTE TITTA PÅ DEJ. JAG BÖRJAR GRINA SNART OM DU INTE......åå.. en mobil...''


(det är Minde ni ska spana på, inte Maries frågeteckenliknande ansiktsutryck)

börjar-snart-grina-blicken..

 

Ser jag ett litetlitetlitet leende?

 

Nehe.. faster snor Mindes FISK och säger:

''Nu kommer fisken och pussar på dej.. PUUUUUUSSSS''

 

DET FUNKA!!

 

Fasters Älskling <3

---

Men som ni vet har jag tre älsklingar,Molly,Minde och Simbi!

 

Molly va INTE på knäppa-kort-humör under hela helgen,så de är denna och en till jag fick ta..

 

Molly vill inte vara med. Men Muna vill (utn att hon vet om det).

Vi är på Östängs SÅKLART!

......

 

-----

Jag har varit på bio [snabba cash] med myslys!..

..som var duktig och hade öga på sej..

 

Bio utan popcorn är som en kille utan pitt - värdelös ;) ;) ;) ;)

 

Var fullsatt. Gick knappt att röra sej på grund av allt folk............

Som sagt... FULLSATT!

-------------------------

 

Köpt ny/extra jacka.. Svart skinnjacka. Bra så att man kan variera. Nu har jag svart och brun.

 

Just ja. Haha! Jag kom på mej själv efter att jag sett denna bild.. Ser ni nån skillnad?

Nej inte frisyren!

Nej jag har haft brunt underhår ett tag..

Ja,jag har klippt mej.. men det är inte det jag menar..

Jaaa, det är den nya jacken, MEN det är inte det jag menar heller..

Ja,jag har inte kycklinggult hår längre.. Men jag menar nå annat..

EXAKT!

Jag har glasögon på mej. Händer ALDRIG att jag har det på bild för jag skäms så mycket. Men denna gången hade jag de utan att jag visste om det. Dessutom är det nyköpta glasögon,och jag trivs så ini helvete bra i dom. Min syn är så värdelös. TROTS att jag hade mina gamla glasögon på mej, TROTS det,hade jag INTE fått köra bil. Tänk er då hur extremt kass syn jag har UTAN glasögon..

-----

----

--

-

Rekomenderar..

Till dom som har blekt hår. Oftast blir håret inte blondt utan gult. Då använder man denna en gång i veckan,och vips har man lika blond färg som bilder OVAN (Trivs man bättre som kyckling så skippa detta tips)

 

---

-

-

Skaffade mej ett nytt IDKORT då det gamla är från den gamla ogoda tiden.

Dessutom har jag inte sett ut sådär på fleeera år :P..

Fan va dyr de e med Leg, 400kr :S :( Men skönt med nytt :D

(( Jag valde den suddigaste bilden med flit,då INGEN blir bra på idkort ))

Jag är inget undantag..

Jag är fegis och stryker över lite saker..

--

-------------

-

ÄNTLIGEN kanske våra kläder lukta blomma och inte rutten blomma längre..

 

----

 

Va på en konsert i Sthlm. The baseballs. Extremt bra och skitsnygga killar.

IDA = gillar snygga rockabilly-killar!

--->

<3<3<3

 

---

 

PRAKTIK!

 

----

Hörs sen!

 

 

pusss

 


2010-01-29 | 16:41:48 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

Kul att läsa som vanligt :D Vrålsnygg jacka och du är jättesnygg i de nya glasögonen :D Passar dig perfekt :D Minde är vrålsöt med :D Tandkortet var gulligt ;D

2010-01-29 // 20:21:42
» Fridih

Gu va jäkla förbannat skitsöt Minde är, man smälter! Du passar skitbra i glasögon btw!

2010-01-29 // 22:26:37
» Malin

vad tyckte du om filmen då?

2010-01-30 // 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback