Egentligen till sofia :P

Den här videon är EGENTLIGEN till Sofia. Men då hon är offline på msn och jag inte vet när hon kommer tillbaka så lägger jag upp den här. Videon är inte alltför seriös, jag överdriver när jag pratar.. hmm..,så inget man behöver se egentligen. Handlar om katter,så gillar ni inte katter är det ingen ide ni kollar..

Till sofia:
Jag skulle visa dej hur Simon ligger just nu i hans nya favoritplats xD tycker det ser så jäääävla kul ut xD jag dööör lite varje gång jag vänder blicken mot vänster xD .. KRAMIZ.. fan va många xD det blev xD






Nu har jag kollat på videon kanske 5 gånger,och redan ''hittat'' saker jag stör mej på och saker jag tycker är SÅÅ kul xD.. skriver upp tiden..


00.07 - Jag låter som en jävla tönt, usch.. de där ''hallå, hallå, e den på? hallå?''.. USCH.. xD

00.27 - Jag kan inte uttala ordet RUND.. hur SVÅrt kan det va? gahh

01.07 - jag skrattar åt en katt som ligger i sin säng. Är det säkert att det kallas humor och inte bara att jag är knäpp? jisses människa :P

01.09 - jag glömmer bort att andas efter skrattet, så det jag säger blir ''hansnyafavoritplatshehesimoon''.. andas människa,ANDAS!

01.18 Simbas tryne. punkt.

01.22 - IGEN, jag ska säga massa ord som bildar meningar under ett andetag, så det blir ''varförskadualltidvamejämtförrsimbahihihihihihihi''.. pinsamt är ordet jag söker. blääääääää

01.42 - Lyssna JÄTTENOGA på när Fizu mjauar, och när zimba slår till hon. det blir ett mjaaaa-DONK, hon hinner inte mjau klart innan hon får smällen.. SÅÅÅÅÅ kuuul.. Jag döör lite xD

02.39 - Jag/mobilen får en hård jävla smäll av surfittan nummer ett, ZIMBA.. xD

02.49 - Ljudet som jag inte kan beskriva. Kan inte skriva med ord,men typ ''yh-yh-yh'', HAHA! Dog när jag hörde ljudet första gången xD



Nu ska jag äta glass och förtränga denna viedo xD puss


2010-07-28 | 16:05:35 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

HAHAHHAHAHAH ÅÅÅÅH!!! SÅÅÅÅÅÅÅ KUL!!! YH-YH-YH XD

DÖÖÖÖÖÖR

2010-07-28 // 18:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback