mums

Ny tröja. Måste ha nått att värma mej i. Höst snart ju :D <3


 

Bilden var INTE snygg om den vore större :S Inte för att den e så snygg nu heller då.. Men.. hmmm..

 

I like my ''cuddly'' body ;D

[ Jag sökte på googleöversätt på tuuusen ord som skulle matcha vad MIN kropp är.. Det blev slutligen CUDDLY.. Hur CUTE är inte det? <3 :D ]

 

----------

 

Himlen brinner..

Juice när den e som bäst- färskpressad.

 

Tack för era fina kommentarer <3

 

 

 

Nu ska jag ÄNTLIGEN se CASE 39 som jag längtat efter.. Gick inte å se nån film på hela dan för datorn knäpp:( men nu funka.

 

 

 

SCARY ;D

 

 

 


2010-07-23 | 00:27:08 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback