nytt lösen..

14 besökare igår. Vilket innebär att ungefär 9 stycken personer jag inte gett ut lösen till ÄNDÅ är inne på min blogg. HUR?
Åter igen, så har nån skvallrat. Jag vet inte hur detta med statistiken funkar. Men nu ska jag byta lösen,igen. För säkerhetsskull. Orka med 14 besökare.

Jag vill bara ha mina 5. Jag vill ha mina 5 unika människor som jag VET vilka det är. puss :D

2010-07-23 | 00:59:05 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Ja inte är det då jag som ger ut det i alla fall

2010-07-23 // 01:15:08
» Jocke

Det kan ju faktiskt vara så att folk går in från flera olika datorer.. :) Som jag läser både på jobbet och hemma, helt plötsligt är jag två besökare istället för en.. :)

2010-07-23 // 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback