zimbi..

Ibland så hårar Zimbi. När han hårar så måste man borsta honom. Ja.
Det ''jobbiga'' med att borsta Zimbi är att han tycker det är så inihelvete skönt å bli kliad på skallen. Mitt mellan öronen. Och varje gång han trycker sitt huvud mot borsten så får han så roliga grimarser så jag skrattar ihjäl mej och tillslut nästan dör.

Tycker ni inte dessa bilder är det minsta kul har ni ingen humor (iaf inte min lätt-till-skratt-humor)


Bered er på skrattanfall (iaf om ni frågar mej)


 

 















*DÖÖÖÖÖÖÖÖR*

---





Borstade och överlevde dagens skrattanfall xD

2010-07-25 | 01:25:34 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

HAHAHAHHAHAA ÅÅÅH!!! FAN VAD ROLIGT XD DÖÖÖR OCKSÅ

2010-07-25 // 09:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback