Alla men ändå inte.

Fest i helgen då. Alla samlade,nästan.

Finns två som fattas. Och jag avskyr att jag inte kan bjuda ALLA jag vill ha där. Jag måste alltid dela upp folk i olika grupper. ''den kan umgås med den,den kan va med hon, men hon den där hon gillar ju inte henne''.. Så känns det. Det är alltid någon som kommer att vara utanför. Alltid någon som kommer känna sej mobbad eller ''inte välkommen''. Men just nu är det såhär. Jag kan inte ha alla mina vänner på ett och samma ställe. Och det får jag leva med,det får ni med,tyvärr. Jag tänker inte ''välja'' någon.

Ni får acceptera att jag umgås med varandras fiender. Eller så får ni leva utan mej.


2010-06-09 | 22:46:27 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

Jag kan inte leva utan dig!

2010-06-10 // 14:39:52
» Ronja

Å vad jag skulle vilja vara med.

Tack för inbjudan iaf.

Nästa gång ska jag vara ledig!

Love

2010-06-12 // 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback