Ja herrejisses..

Ibland undrar man om man är en tönt. Eller om man bara är lite känslig. Inte lite heller.

När jag fyllde år storböla jag för jag kände mej så ensam. Igår grinade jag för jag hittade inga matchande kläder när vi skulle ut o ''ragga'' efter åska. Idag fick jag väl svaret, MENS. Måste ju varit därför. Har aldrig gråtit över omatchande kläder förr. Och vad är det förresten att gråta FÖR ? ingen annan skulle se mej förutom Johan. Slutade iaf med att jag grinade på mej bruna mjukisbyxor med orange tröja till. såg väl ut som nån bumbibjörn. Men ragga fick jag. Och en kulglass.



2010-06-08 | 00:36:43 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback