Lucky.

Jag är så lycklig. Jag tror ingen har varit SÅ lycklig över en sån här sak som jag.

Sedan jag började med p-piller när jag var 15½ år så försvann sakta sakta min mens. Den mer eller mindre tvärdog. UNDERBART! skulle vissa säger. Jag blev mest fundersam. När jag var 20år bestämde jag mej för att byta till p-stav,vilket betydde BYE BYE hålla-tider-på-p-piller-vaaarje-dag. Och mensen försvann igen, till och med mensvärkar (hade de med ppiller) försvan.. Oftast visste jag ungefär när jag egentligen skulle ha haft mens,för då va mina tuttar såå extremt känsliga. Gick knappt att ha bh. hujedamej. Men sen p-staven åkte in försvann ALLT. Jag kände mej som en man. Jag har känt mej som en man fram tills idag.
Jag tog ut p-staven i februari/mars detta året. Ofta sägs det att mensen kommer tillbaka direkt efter uttagningen av p-stav,därav trodde jag att min mens var för evigt förlorad eftersom den aldrig kom.

Så snälla, BLUNDA och föreställ er min dag idag. Magont, tänkte för mej själv ''förbaskade jävla tzatsikin''. Går på toa en snabbis före möte, tror att gud jävlas med mej,och därav tror inte på att de e mens. Går till möte. Att få lov avbryta mötet o be om å få gå på toa för å skrynkla ihop massa papper o lägga i trosan (det sistnämnda sa jag naturligtvisi inte till honom,haha), o sedan HEM HEM o sätta på sej en binda (SOM KÄNNS SOM EN BLÖJA).
ÄNDÅ ÄR JAG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LYYYYCKLIG! Min mens. min underbara lilla mens. Du är SÅÅ hjärligt hjärtlig välkommen! <3


[[Jag har fortfarande litelitelite tveksamhet inom mej att det inte är mens.. utan kanske.. ja.. vad som helst men inte mens..]]




Nog tur jag har lösen på denna blogg *harkel*...

2010-06-07 | 15:50:18 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback