23 oktober 2007 / 28 mars 2010

Kikar runt i min gamla hederliga blogg som är ifrån långt bak i tiden, mitten på 2007 för att vara exakt. hittade en lista som jag ska visa,och sen göra den idag och se om svaren är olika? mohaha, Kul ju :D



Första svaret är från idag --> [ detta i parantss betyder vad jag svarade 2007 ]

Min hårfärg :
Fejkblondin men glad ändå :D [blondin]

Färgen på mina ögon:

Haaavsblå ;) [mörkblå]

Min längd:
På passet står det 172cm :P [170]

Om jag skulle färga mitt hår permanent skulle det bli :

Nå rödaktigt faktiskt. Typ som Victoria i Twilight <- länk [brunt. inte svart en gång till .]

Bästa bok som jag läst :
Twilightböckerna,tveklöst! [gömda/asyl]

Bästa film jag sett:
Forrest gump,Shutter island, twilight/newmoon,braveheart.[Forrest Gump, gröna milen, nyckeln till frihet, butterfly effect..]

Bästa skådespelare:

Leo Dicaprio,Tom Hanks.. svåårt..[Björn Kjellman, Tom Hanks]

TV-program jag gillar:
TRUE BLOOD, LOOST,Desperate Housewifes, 24, Numbers,[Desperate housewifes,VÄNNER]

Radiokanal jag lyssnar på:
Johan är fortfarande kär i Kitty ;) [Jag är tråkig och lyssnar aldrig på radio. Men Johan är kär i Kitty :P]

Musik jag gillar:

Mycket men ändå lite. [Allätare, förutom punk. Och jag gillar inget skrikande saker. Och inte jazz. Jag är nog inte allätare iaf.]

Bästa låt:
Lady Gaga - Bad Romance! <3 [Ellinor - kokobom ;D (inte)]

Senast köpta skiva:
Lady Gaga - Fame Monster

Drömresa:
USA! [London]

Platser jag vill bo på:

Dalarna i mitt <3 [Dalarna,underbara trevliga sociala dalarna <3]

Vad jag vill ha med mig till en öde ö:

Mycke mat,kniv och sällskap ;) [Johan, tjockis, mat och kniv =)]

Favoritdjur:
Glada hundar och lugna katter ;) [Katt och Golden retriver]

Detta djur liknar jag mest:
snigel [Katt.]

Skola, roligaste/tråkigaste ämne:
Tråkigast: Samhällskunskap. roligast: Religion och svenska [Samhällskunskap tråkigast, roligast Religion]

Min högsta önskan:

Få vara lycklig[Att få uppleva kärlek och trygghet livet ut.]

Drömyrke:
.... [Nått med människor.]

Så här drömmer jag om att min framtid ska bli:
villa,volvo och vove[underbar ]

Jag tror på:
ödet! [ödet och THE BIG LOVE!]

Är kär just nu:
;) Jarå! [Jaaaa]

Min blivande sons namn:

Nils,Edward[Viktor, vitalis eller Liam]

Blivande dotters namn:
Viola [Tida, Amanda ..]

Mina bästa egenskaper:
Glad! (oftast)[Glad!]

Mina sämsta egenskaper:

lättirriterad när jag e trött eller hungrig[morgontrött oh lättirriterad.]

Kläder jag gillar att ha på mig :
Som passar mej! Helstlite färg o mönster[allt som döljer dom privata områdena. ]

Kläder jag aldrig skulle sätta på mig:
randigt![prickigt, skrikiga färger,]

Min käraste ägodel:

Lilldatorn <3 och mobil[Kissen såklart!]

Favoritmat:
Kött kött kött kött. Och tacos[Lasange, kött,potatisgratäng,kolbotten,tzatsiki]

Favoritdryck:
Cola och Jäger =) [redBull (förlåt Stefan)]

Favoritgodis:
Oj,still ;) [sura nappar och choklad]

Favoritkrog/restaurang:

Restaurang Tzatsiki,Vedugnen i Karlstad, Juventus i Kalmar. [Skulle vara China restaurangi  Mora då NEJ NEJ, dyra pizzerian i Karlstad. DENDU!]

Favoritfärg:
Svart,grönt och rostorange[svart klär i allt. även förtjust i rött]

Favoritdoft:
Paris Hiltons och Britney Spears..[Puma]

Ogillar:
Lögneroch egoism. [spindlar,bakfylla,hiphop,religioner]

Älskar:

Mycket. [Katten, kärleken och mitt duntäcke ;) och Lyset då ]

Värsta känslan:
ensamhet,förkylningar,feber och mobbing. [förkylnnigar och isiga vindar. Ondska, mobbing och skitsnack]

Bästa känslan:

Lycka och närhet [att vara kär, och att personen är kär tillbaka]

Jag är rädd för:
Att förlora nån av dom jag älskar! Att bli ensam kvar.[att någon nära plötsligt dör. Att bli socfall (seriöst livrädd)]

Min drömkille/tjej:

EDWARD CULLEN <3 <-- länk [Bara se på Johan, fast han är egentligen för fin för mej.. jaja..]

Drömdate:
Oj,date.. Bio är mys. Och restaurang :) [dyr restaurang ;) nedå. haha]

Person jag beundrar:
Stefan Sjur [Min bror]

Person jag vill träffa:
Pappa ore trevligt. Och farmor och mormor..[pappa och snacka lite..]

Jag spelar:
Donkey Kong[musik]

Något jag vill ha i present:
Money! [EN NOKIAMOBIL, PLEASE, NÅN.  .. GE MEJ ]

Så här ser min dörrmatta ut:
''Stå inte där och frys, GÅ HEM''. [Har ingen!]

Min första tanke när jag vaknar på morgonen:
Va va de ja drömde nu igen? [KLOCKGHELVETESFANJÄVELSKIT]

Blir åksjuk:

Nä, för veklingar :P [aldrig]

Berg och dalbana - skoj eller otäckt:
För gammal för sånt där ;) [VIDRIG!]

Åskväder och storm - spännande eller otäckt:
ME LIIKEEEEEY ALOOOT :D[MYCKET SPÄNNANDE!]

Bläck, blyerts eller fingerfärg:
Fingerfärg! [bläck]

Antal signaler innan jag svarar i telefonen:
OM jag svarar, OM jag hör. sisädår 2-3 signaler..[3-4 .. ibland inte alls..]

Högerhänt, vänsterhänt eller ambidexter:
Har inte ändrats sen sist ;) [Vänsterhänt]

Om jag vore ett trädgårdsredskap skulle jag vara:
maskbortagare... daah..[blompinne]

Under sängen har jag:

Inget förhoppningsvis [näsdukar ;)]

Antal barn:
Nada! [Lyset är mitt barn.]

Gift/ogift/sambo/särbo/singel:

sambo :) [Ja gift ja, ja. Johan är mitt gift!]

Allergisk:
Gillar inte julblommor [Inte mot något alls... idioter då..]

Antal djur :
En Fizu,en Zimbi och en Zimon(e)[en tjockis]

Rökare:
Still want to liiive! [NEJ tack vill leva]

Antal döda krukväxter i hemmet:
Har endastEN plastblomma och resten (typ 10) är riktiga blommor. Ingen död :P [har plast, ju :P dom dör ALDRIG. jojustja, en blomma i fönstret från Johan.. hmm.. Jo jag tittade den lever än :P]

Har körkort:

NEeeeej, skaaaa :P [nej. kanske sen.]

Har bil:

Joas volvo ;) [nej]

Mitt favoritcitat :
Den som snackar skit om andra i din närvaro, snackar skit om dej i din frånvaro! [Man bör säga sanningen, men alla sanningar bör inte sägas.]

 

 

 

 

fyfasn va drygt de va! nu ska ja äta pizza speciaaaaaaaaaaaaaaal!




2010-03-28 | 20:08:49 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback