3 dagar sen min lilla ''operation.''

Tänkte att ni måste vara supernyfikna över hur mitt sår ser ut efter min lilla operation som blev endast pyttelilla 2mm långt. ''detta'' blåmärkeliknande grej är 5x5 cm brett. [jag bytte plåster]








Det är nu ni ska sitta med öppen mun o tänka/tycka ''VAAA? va ekkliiiit, varför sere ut så?'' Och sekunden senare skicka en medlidande kommentar och tycka sååååååååååååååååååå synd om mej, tack! (jag tycker åxå de ser förjäligt ut)




pussis.


2010-03-19 | 23:38:41 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

haha du är rolig du ejda ;)

2010-03-20 // 06:58:54
» F

Sååååååååååå synd om dig ;)

2010-03-20 // 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback