dag 1

Japp. Jag vill (för min skull) göra en liten dagbok om hur jag är som preventivmedelfri. Jag kanske blir en helt ny människa?

Igår när jag la mej runt 22.30 gjorde armen sååå ont! Jag kunde inte ligga åt mitt favorithåll utan fick lov ligga åt tråk-hållet. Nu när jag vaknade hade jag åxå massa ont i armen :( Det är ju ia ett snitt på 2 mm, det är ganska mycke egentligen för å vara ett sår,visst?

Rent mående så är jag mej lik,tycker jag. Mådde lite illa igår inne på ica men det kan ju vara av vilken anledning som helst,hehe! Köpte bindor där innepå ica *lika pinsamt o säga bindor nu som när man var 14år*, så det kanske får negativ effekt? kanske inte får mens alls? haha!

Nu längtar jag till klockan 11.25 så jag får trycka över till kanal 3.. tihi..

Puss!

2010-03-17 | 10:08:45 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback