Glöm inte att läsa hela texten,även det icke fetstilta.

Så! på 10 minuter fixande gynekologen både bedövning och ta ur min p-stav! Så nu är jag helt preventivmedel-fri. Det har jag inte varit sen jag var 14 år,vilket jag iaf anser är jävligt läskigt. Jag kan också erkänna att jag inte haft mens på ungefär 4-5 år. Så den är nu HJÄRTLIGT välkommen tillbaka så jag kan känna mej som en kvinna igen.

Så nu ska vi köra på och skaffar barn,jag och Johan. Visst är det underbart? En liten Molly eller Minde. Ida-Junior? kanske? Eller en liten Johan-junior? Vi får se.. Om sidårä TIO ÅR! Ja, jag skämtade givetvis, inte med tio år utan om att jag inväntas bli gravid detta år. Jag vill absolut ha villa,vovve och volvo först. Vi har ju iaf volvo ? Bara villa och vovve kvar. Jag är en sån där som aldrig hade kunnat skaffa barn för jag VILL ha just då, det är egoistiskt.  Jag vill absolut att mitt/mina barn ska växa upp i en underbart stort rött hus med vita knutar, få bli bortskämd med allting, kärlek som saker. Känna sej trygg och inte behöva känna sej ovälkommen. Pengar är väldigt väldigt viktigt,även om det kanske låter lite.. knäppt.? Men JAG vill kunna må bra, kunna slippa stressen att man kanske inte har råd att börja på babysim,eller kanske inte har råd å köpa de bästa blöjorna eller sprillans nya kläder. Jag vill ge mina barn allting de vill. De ska få åka på läger och spela hockey på fritiden utan att dom ska känna att vi inte har råd.

Så, nu nog snackat om barn. Min arm e ledsen :( [tack MysMikaela för du följat <3]






synd om mej, så jag förtjänade en negerboll!









2010-03-16 | 19:17:19 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fi

Du har varit massa duktig!! Bra inlägg som vanligt ^^

2010-03-16 // 19:50:32
» lys1

duktig!

2010-03-16 // 20:15:50
» miiikaeela

jaaa <3<3<3<3, massa gott me gottis me dn gottis var gottigare :)

2010-03-16 // 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback