kom hiiiiit !!!!!!

Jag saknar Nettan. Jag saknar att bara gå hem till henne,sätta oss i köket o bara snacka skit. Tiden går oerhört fort i såna stunder.. Eller när vi åker raggarundor på byn och ringer roliga nummer och skrattar så vi nästan pissar på oss. Jag minns allting så väl. När vi matade svanar med.. ingenting? Men dom kom ändå. Eller när vi bara är.

Det är vänskap. Äkta vänskap. Äkta skratt. Älskar att vara äkta med dej, att vara mej själv.

Saknar dej. Love You.





<3<3<3


2010-03-04 | 22:26:42 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Nu blir jag ju tårögd.

Saknar dej massor och min högsta önskan är att vi bodde närmare varann.

Vi bara mååååste träffas snart

Love you :)

2010-03-06 // 01:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback