Litelista.


1. Var är din mobiltelefon? 1m bort utan batteri. Det är sluuuut.

2. Var är din andra hälft? Sängen och ZZZZZZ

3. Ditt hår? Två tofsar på varsin sida av skallen,skitsöt :P

4. Det bästa du vet? Sovmorgon,iskallt älvdalsvatten och kärlek

5. Din dröm inatt? Minns sjukt tydligt när jag vakna, men inte nu.

6. Din dröm/ditt mål? At få ett jobb och gå till frissan o förnya hela mej.

7. Rummet du är i? Vardagsrum?

8. Din hobby? Slicka frimärken

9. Din skräck? Springa igenom lägenheten när det är kolsvart. VET att NÅTT följer efter mej då..

10. Var vill du vara om 6 år? Här eller i Rättvik/Mora/älvdalen

11. Vart var du igår kväll? Hemma och mådde blä. Illamående is not the shit

12. Vad är du inte? kåt och pigg :D

13. En sak du önskar dig? Att Nettan bodde i ett rum här <3 :D

14. Var du växte upp? Älvdaln

15. Det sista du gjorde? Drack drickyoghurt och nu mår ja SJUKT illa..

16. Dina kläder? Lila tröja som alla tycker jag passar i,medans jag tycker nej.

17. Din TV? Har ingen TV, joas tv :D

18. Ditt/dina husdjur? Zimbi,Fizu och Zimon. Zzzzzexigt

19. Din dator? Min gamla hederliga kassa laptop. Inte många år kvar nu *smeker över skärmkanten*

20. Ditt humör? Illamående,stressad,trött,fundersam.

21. Din bil? Porshe :D eller menar du på riktigt?

22. Något du inte har på dig? strumpor.

23. Favoritaffär? Kappahl,Ellos och Lagerhaus

24. Din sommar? Din sommar? Vafan e de för fråga? din sommar,din mamma. xD

25. Favoritfärg? Svart,röd och rostbrunspersikoaktigt..

26. När skrattade du senast? Idag.

27. När grät du senast: Klockan 21.40 typ. Kollade på Desperate housewifes o de va jättä sorjlit ju :(

2010-03-03 | 01:32:27 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Miiikkkaaela

ååh jag grät med då!! :( dumma despirata fruar :(

2010-03-03 // 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback