En tanke..

När en så kallad vän får en att må så himla dåligt att man gråter till sömns, mår allmänt dåligt eller gör så att man börjar känna sej kass och värdelös - varför fortsätter man umgås med den personen då? Den så kallade vännen snackar även skit om allt och alla (speciellt ens egna vänner) och hyllar sej själv som någon underbaring, ännu en gång kommer frågan, varför umgås man med en sådan människa? Är man ensam? desperat? Eller snackar dom lika mycke skit tillsammans? Vad är problemet? vännen lovar saker,sviker,ljuger,är elak om och om igen. ÄNDÅ umgås man med personen och yttrar något om att det är ens bästa vän? Hur kan en person som sårar en,med flit, vara ens bästa vän?

Du behöver inte komma till mej och må dåligt sen vännen svikit,ljugit eller snackat skit som du tog illa vid dej. För jag vill inte se dina misstag du gör,om och om igen. Jag är inte din psykolog, men jag är din vän. Men även en vän orkar inte se dej bli ledsen av samma person,samma anledning om och om igen. Bara du som kan göra något åt det.

2010-05-18 | 12:39:42 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback