Jag som kontaktperson??

Har iallefall precis gjort en anmälan till socialen å vara kontaktperson. Får svar inom 2 veckor sen får vi se vart det leder. Jag själv hade behövt en när jag var yngre så jag hoppas verkligen att jag kommer hjälpa nån ensam människa iaf, barn som vuxen.

Spännande.... yes..


Hade ni velat ha mej som kontaktperson om ni var barn ? Ärligt :P

2010-05-24 | 13:48:03 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Ja hade gärna velat ha dej som kontaktperson,du är förstående,bra på att lyssna,väldigt rolig och enligt mej helt underbar :)

Saknar dej massor

2010-05-24 // 14:44:07
» Fisen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D I NEED YOU NOW!

2010-05-24 // 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback