Funny

Om könsstereotypa förhållanden!


Namn: Ida slida
Kön: slida
Ålder: TJUGITVÅ
Bor: Där man bor länge
Bor ihop med partner: Yes!

 

Vem är bäst på tekniska saker i ditt förhållande?
Absolut Johan. Han har ju lagat min skitdator säkert 5-10 gånger. Jag hade slängt den o beställt en ny om jag inte haft honom. Dessutom,allt som är tekniskt och finns i denna lägenhet har han fått igång,sådeså.

 

Vem är bäst på matlagning?

Johan även där. Men det är inte så att jag är kass,jag är bara mer försiktig. kryddar mindre, har i mindre innehåll och är bara en enkel fegis. Johan slänger i allt för å exprementera. Och han lyckas ALLTID (förutom en gång med ÄCKLIG mos och torsk. IIIUW :(  ) Men han är ändå bäst på mat. Jag är bara bra.

 

Vem lagar vardagsmaten?
Uppdelat. Men konstigt nog mest Johan, mest för att han inte gillar vanlig vardagsmat för ofta. Han vill alltid testa nytt,som fläskfile inrullat i bacon med currysmak och örtkryddade klyftpotatis,inte mej emot, men vill han ha de får han göra det själv. [ Jag lagar VARDAGSMAT ]

 

Vem lagar lyxmaten?
Meeeen, Joohan där med. Okej han lagar lyx. jag mera åt vardagsmatshållet. Typ köttfärslimpa, köttfärssoppa,pannkaka,spagetti o köttfärsås..... så på den blir svaret IDA


Vem städar?
Hahaha! Namnet stavas IDA och uttalas I D A


Vem sköter avloppet?
Också mest jag. Johan tror att avloppet rensar o sköter sej självt. Så jag rycker in där mer än honom,tyvärr (äckligt ju)

 

Vem är bäst med bygg?
Jag vill bygga nätdörr till balkongen, Johan tycker de verkar JÄTTEJOBBIGt o JÄTTETRÅKIGT. Men vem som e BÄST e nog ändå Johan. Han är ju kille.......



Vem är mest mån om att inreda?

Haha!Jag, IDA. Hade inte han haft mej hade det inte funnits nått här :P Det hade iaf sett MINDRE okej än vad de gör idag :P



Vem har mest kläder?

Höhöhöhöh, tror hon heter IDA.. Men johan e fan inte långt efter. typ

 


Vem tjänar mest?

Johan.



Vem tar oftast initiativ till sex?

Säger väl båda då. Men jag vill nog mer xD


Vem vill oftast mysa?

Jaaag gillar å myysa. Johan gillar o sooooova!

Vem ringer mest?

Jag. Eller kanske ganska lika. Men jag pratar mest i telefonen..

Vem SMS:ar mest?

Iiiida, jag. the best (de står IDA, inte Lida)

 

Vem festar mest?
Oj. hmm. Också väldigt lika.

 

Parmiddagar?

Fattar inte frågan ? Vem som går mest på parmiddag? Dom går man ju på som par.. elleR?



Vem har svårast för att möta den andras vänner?
Jag. Väldigt. Har träffat nån. typ. Är såå enormt rädd att folk ska tycka illa om mej o snacka skit om att Johan behöver nån SNYGGARE :'( löjligt,ja vet :'( *snyft*

 

Föräldrar?
Jag har pratat mycke mer ''ensam'' med hans mamma än vad han snackat ensam med min. Men johan är nog lite mer avslappnad inför min familj än tvärtom..

 

Vem tycker bäst om barn?
Eftersom jag är faster till två underbaringar så är det väl enklare för mej att älska dom!

 

Din partners intressen?
dator,amatörradio,slavjobba på festivaler o sen katastrofer,typ tromber,orkan. han får ståfräs när han ser en på tv.

 

Dina intressen?

Musik,raggarrundor,chokladglass och filmer.

Vill du lägga till något?

Han har het röv.

 

 

 

 

NU SUGA!


2010-05-26 | 13:19:24 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback