Bilder sen sist..

Ja jag har ju klippt mej. Men seg som jag är har jag inte visat det på bloggen ännu. Men nuså. OCH det är INGEN idé att nån säger att jag e ful i kort, och långt hår är VERKLIGEN min grej, för i dont care. Jag har haft långt hår sen jag var typ 16-17år, för jag ansåg att ju längre hår - desto vackrare blir man. Visserligen är det liite sant,men mitt HÅr var ett bokstavlgit talat SKAT-JÄVLA-BO. Det gick ALDRIG att kamma ut det utan att det tova ihop sej lika fort. så tovor väck,away,nada,borta goood byyye!

MEN, jag kom på att jag itne har visat NÅN bild.. så jag tar allt gammalt o lägger upp,och visar frisyr i nästa inlägg, mohahaha..




inga kommentarer på det :P



Var i Mora och åt äcklig sallad med Poopeli. Gullemikaela följde åxå..




förlårförlåtförlåtförlåtförlåt <3




Kattmat is the shit,för simba!






nudie



Godaste cidern som är away,borta för evigt :'(




hmmm




Jag utmanar för tillfället mej själv om hur lång utväxt jag 'nyttar'' ha. Jag avskyr ju utväxt. De är föör mycke på bilden,och bilden är från mars. SÅÅ, ja. jag har inte färgat den än.............




Mat. Bakpotatis med lax och skinkgegga. MUUUUUUUUUUMS!



simba den fule..




Prionsessan Ylvis :D





NORGE HAR ALLT JAG BEHÖVER FÖR ATT ÖVERLEVA!





en ful katt,två ful katt och teee ful katt i massooor..





Myyysbror <3



Mysbror <3


Mysjooooa <3



Inte mys.




Som sagt.. CIIDERN!




Sallat.





Seximi




<3




tyckte de va kul..





Bossarna!



heelt osminkad o med långt hår ;) och skitsur ser ja ut som ???




fastnat...
-------


badelibadaaa



Badelibad,nakelinak,skumeliskum.




Jättefint. jA.verkligen. Tummen upp för SATSUMAS! yääh..




Sofia. No kcomments xD



xD


JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTELYYCKLIG av att  få leka av sej i lekparken :D



xD så kul bild ..



Fortfarande lycklig xD



klättermuuus..



en gungelefant FÖR BARN...


Vi va på bio.. Robert Pattinhson <3



NÄÄÄSTAN själva  i saliongen :P





Vi drack vår sista godaste cider. Vi fick galen-blick av dom..


Blev GAAALNARE!



GAAAAAAAAAAAAAAAAALNAAAREE



Tillslut såg vi ut såhär. Förlåt,men FRUUKTANSVÄRT ful bild. Jag ser ut o suga miniminiminisnopp o sofia ser helt tokig ut i korven..




Tillslut såg jag ut såhär. Helt hög. med bhn framme och sängkammarblick,visst? ;D



När vi kom hem beställde vi nattmat. PIZZA. den kom väl till dörren ca 01.30 ;D



sällskapsjuk.



GOTT! tack Sofia ^^ <3




glaaaaaaad är braaa och man blev gllaaad av cidern..




sofia däcka...

(nedå, hon letar efter nå under kistan.. men vore SKITKUL OM hon däcka där)




*däckad*




FRÖKEN IDAS FAVVO, JÄGER och IS!



Jooas bil sjuk så den spyyr :(



Vad är de du försöker .... ?


?? :D kul iaf xD



Roligaste bilden EVER! undra vad du försöekr säga xD



Finns det NÅTT fint på denna bilden ? förutom jägern då? Fuuuuul bild xD



Den där galna blicken igen... Vad har du druckit? VAD E DE I GLASET?



Ihoptryckt bull? lullig :D




Kramiiis



matchar!




finaste utsidan i heela området <3



Minns ni utväxt-tävlingen med mej själv? jag är INTE stolt INTE snyggt.




SÅÅÅÅ! Det var klart.. *pust stön* Bye :D

2010-05-05 | 23:17:28 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen nr.1

HAR ALLTID SÅ JÄVLA KUL HOS DIG!! <3 Vi är bäst du och jag!!

2010-05-06 // 14:26:52
» M :)





mora minns jag, du var lite småååå dryyyg ;). Värst var det när jag blev så glad över min överaskning i tom och jerry påsen =(.. Duma 08.. :(

2010-05-15 // 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback