Svar o lite bilder ;D

hittade lite frågor o så rensade ja ur mobilen samtidigt :P


Hur bor du:
''hur?''.. ehm.. lägenhet? bostadsrätt? i en tvåa? duga? ja,bra..

liten del av lägenhetens innehåll ;D
sköna fina soffan. och en ful katt. Hur kom den dit? blää..



Brukar du komma i tid: komma o komma, fråga de som fått mej o komma ;D HAHAHAHAHAHAHAHAH!
NEEEEEEEJDÅ! Ja, Jag kommer i tid. ska jag komma med Joa kommer vi alltids försent. Han är sjukt seg.

Hur lång är du: Tillräckligt. perfekto. 172 typ

sååå lång..

Kan du laga mat: Ja! Alla kan laga mat. Om det är ätligt sen är ju en HEELT annan sak :) men oftast blir mitt ätbart också :P


Brindtjyyyre! älgkött alltså.. göttans




Kall pastasallad. sjukt god.. med avokado i .. muuuuums..


Det här här gjorde ja igår.. De där me köttfärs med räkor i ..
synd bara att det ser ut som en ny fräsh hundspya xD


Vad jobbar du med/pluggar du: Social inriktinng,Faluuuun.


Pluggat samtidigt upp mitt Mabbe B.. trodde inte det skulle vara SÅÅ svårt :/


Vad har du på dig just nu: Yeah Sexymeeee, Svart tajjt linne med djup urringning,små snör-string och..... eehm Ett svart,slappt linne med kärringtrosor. Så gött så.

Har du någon fobi: Hmm. För SMÅ saker.. Jag kan t.ex in te hålla i små örhängen.. jag blir illamående o ryser av vidrighet. vet INTE varför :s skitkonstigt. och vet det varit så sen jag var liten..

Hade du en bra kväll igår: JAaadå. Jag gjorde mat som inte blev som den skulle :P Blev köttfärsås, vanliga indigridienser.. plus räkor och citronskal.. HÖÖÖMMM.,, viktigaste är att det blev ätligt ;D

Vilket är ditt senaste inköp: Ekologiskt disktrasa :D xD

Och jo,det är en slags disktrasa xD




Din favoritdryck på morgonen: Djos xD jos.. juice. apelsin. alltid.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Haha.

Har du sovit i din egen säng inatt: Öööhm. yes. Har du ?

Vad hade du sönder senast:
Trooor  det var ett glas..

Vem snackade du med senast: Poop. Jag ringde o berätta en kul sak ;D

Enda bilden jag hade på honom.. liiiiiite av han iaf..


Varm favoritdricka: Hmm.. Man ska inte dricka varmt..

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Stort glas med is och cola.

Alkoholhaltig favoritdricka: JÄÄGÄR :D Och min älsklingsdodis är kideräggschoklad :D men det va nog inte frågan xD



När gjorde du senast något riktigt dumt: RIKTIGT dumt? När jag direkt efter valet gick ut med att jag röstade på SD.. Hade jag väntat till idag hade inte det varit lika starka reaktioner,överygad om ;)


Lite sådär lagomt osminkad,trött, tråk-söndag men se vad jävligt nöjd jag är :D
(tänk om man hade tordats ha denna bild som profilbild på facebook..)


Saknar du någon just nu: Jaa.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga att jag gör/har fel,skratta åt mej när jag inte förstår eller snacka med mej som om jag vore störd.. (finns sånt folk,ja)

Någon jag stör mig på: Jag stör mej på en hel del just nu, Två stycken på M, En S (inte med A på slutet ;D) och även ibland på bussgubbarna som inte hejar.. Oskriven regel liksom att man HEJAR..dah..

Intressen: Såna här frågor fick man av brevvänner i unga år. Dötrista.

senaste person du kramade: Johan. Jag kramar inte så många. Har sjukt svårt för det.. Se vad öppen jag är för er nu :D


kramisjoa



Senaste person du ringde: Poopet.

Senaste person som ringde dig: MUNA ringde o va arg....



Vad drack du senast: COLA xD ISKALL..


Vill du ha barn: Ja. En Viola och en liten Nils.. <3


Längtar du till din nästa födelsedag: Man längtar inte efter födelsedagar längre när man är så gammal som jag..........

Har rakat dina ben någon gång: HAHA! jaa..

Är du sugen på något nu: Hmmm.. Rosmarin.. färsk.. Eller rå köttfärs vore gott. Eller en kebabrulle.. Ja kebabrulle väljer ja :D med myyycke sås ;D vit sås ;D

med massa vit sås <3


Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0. På en vecka: 0. Månad: 0. ett år: 0. Min hitills livstid på jorden: 0.

Använder du hudkräm: Bara en speciell,lite dyr ansiktskräm från ''naturkraft''?+ såna där naturaffärer.. Gillar inte o smeta på kemikalieskit i ansiktet..

Attraheras du av män med skägg: Neeee... Inte mycke iaf.. bara ofräsch :P e som om jag skulle gå runt med MASSA hår under armarna.. JO, det ÄR samma sak :P

Micro-pop eller poppa själv: Själv. Absolut.

Brukar du baka: När jag verkligen har lust.. Men jag bakade sönder kladdkakornas godhet, blev för tjatigt.Gjorde hela tiden nya.. nu har jag inte gort nån sen typ före sommarn :P

Röstade du i det senaste valet: HAHA! JAAAA!

Arbetena i skolan har lite med min röstning o göra ;D


Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Absolut. Jag är ingen klagande människa. Inte vad jag tycker iaf.

Vilken låt lyssnade du senast på: Gyllene Tider - Kung av sand



"Hör du sången dom spelar på radion
varje ord verkar handla om dig
Hur du knackade på mitt i sommaren
men kom aldrig mer igen"



Har någon annan sovit i din säng inatt: Nån ful katt. Usch.




Vad tycker du är äckligt: Snor. Jag torkar hellre nåns röv än snyter dennes näsa. USCH :(

Har du pengar på mobilen: Abbonemang.. Så.. typ ja?



Sluuuuuut! Lite kul va de va?


2010-09-23 | 18:40:38 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» S

:D:D:D Kul att läsa :D:D:D <3

2010-09-23 // 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback