8 oktober 2013

På måndag börjar min praktik. När man ser schemat försöker man ju undvika att hitta det jobbiga och dåliga med den eftersom första veckan är lite mer än 100%. Måndag- torsdag jobbar jag 07-16 och fredagen 13-22 och lördagen dubbelpass 07-13 15-22 och sen söndagen upp o hoppa igen kl 07-16. Helt sjuuukt med gratisarbete. Också sjuukt med erfarenhet och lärande. Dessutom är det bara en månad, så det bör gå fort. visst? 
 
Hamanr dessutom på samma område som jag jobbade på i somras, så jag får träffa alla söta fina tanter och gubbar igen :) 
 
 
Nu måste jag hitta något att äta.. Bara ätit frukost vid 7-tiden sen druckit kaffe. 
 
 
Puss!

2013-10-08 | 15:48:15 | allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback