16/12-12

Det är väldigt sällan jag ställer mej själv den här frågan. Ställer man den till sej själv, så inser jag att man är nära botten.
Idag såg jag något jag blev rörd utav. Vinnaren i "allt för Sverige" sade att i allt hemskt, sorgligt och jobbiga måste man hitta nå bra i. Vänd o vrid och försök få ut en litenlitenliten positiv grej som har kommit ur det sorgliga.

jag har försökt nu ikväll, utan framgång. Så jag fortsätter ställa mej frågan som har funnits i mitt huvud denna dagen,

Hur länge orkar jag? Hur många gånger måste jag förneka för mej själv hur verkligen egentligen ser ut? Det är en så extrem tuff period i mitt liv just nu. Mycket frågor och mycket förnekelser.

Kommer livet alltid att se ut såhär hädanefter ??!

2012-12-17 | 00:40:35 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

har du inte gått ner sen du bodde här i borlänge? det ser så ut! och jag tycker att du verkar må bättre i dig själv, det sa jag till patrik efter att vi träffat dig de här två korta stunderna. fast iofs så säger folk så till mig med, först reagerar dom på viktnedgång, säger att det är för att jag är sjuk och har problem med kostintaget, sen fattar dom att det kanske inte var så bra längre. folk tror att man mår bra för att man går ner i vikt? jag anser inte att jag ens behövde gå ner förut, men man börjar undra av de reaktioner man får.

hursom, kort och gott, jag tycker du utstrålar något du inte gjort förut!

puss

2012-12-17 // 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback