Första ämnet: Det känner jag inte till.

Tack för era kommenterer (TVÅ xD)
 
Sofia var snabbast, och då ska jag skriva om ''det känner jag inte till''. För alla som läser här så kommer ni garanterat tro att jag ska skriva om något jag inte känner inte, men så är det inte.
 
jag och Sofia kallar en viss peson så, ''det känner jag inte till''. Vi var nämligen på kryssning i somras. Lämnade verkligheten och Dalarna bakom oss och åkte på kryssning med vårat eget påhittade motto ''det-som-händer-på-kryssning-stannar-på-kryssning''. Det hände ju iofs inte så jävla mycket. Vi pimplade i oss cidrar och drinkar som smakade skit. Iaf mina drinkar som jag förstod efter köpet innehöll endast rom och cola. Men sedan hände det som skulle stanna på båten - vi träffade denna ''Det känner jag inte till''. Han stod där mitt i baren mot en stor mörk pelare och kollade ut över publiken och fyllon som diggade till ett konstigt coverband. Sofia blev samtidigt uppraggad och clownade sej med en mörk kille som inte förstod hennes fina dans. Det enda jag blev uppraggad av var kåta gubbar och icke svensktalande personer.. ''Det känner jag inte till'' var mörkhårig med mörkt skäggstubb. Lite för kort på längden (hahaha.. inte penisen) (penisen har vi i övrigt noll koll på. haha) för min smak  (längden.. inte penisen.. den har vi ingen smak på) men med ett charmigt leende. Pratade väldigt akademiskt och ''fint'' hela tiden. Direkt man hade en fråga att ställa till honom svarade han med ''Det känner jag inte till'', och skrattade sedan åt sig själv som om han sagt ett roligt skämt.
Kvällen fortsatte, han skrattade åt sej själv, jag och sofia åt varann. Vi kom in på jobb och liv-snack, och han berättade lite hemlighetsfull att han arbetade med sinnen. Smarta och fantasifulla som vi är så föreställde ju iaf jag framför mej att han var något med hörsel, syn, balans och smak. Vi frågade följdfrågor men han svarade inget mer om sej själv gällande det. Istället frågade han mig om jag visste vilka  ''Erik och Mackan'' var som hade eget Tv-program i någon kanal, vilken kanal visste han inte då han själv inte hade nån koll på dessa två killar. Jag svarade med ett litet rynkat ansikte att jag visste vilka de var, men att jag inte följde dom slaviskt direkt. Då dom kom de där skrytandet jag bara väntade mej från en okänd människa på en båt. Han hade då minsann arbetat ihop med dessa två kändisarna. Det var dessutom dom som kontaktat honom, inte tvärtom. Han var lite av en c-kändis i tvbranchen påstod han. TV hade haft kontakt med honom tidigare om att komma o prata om sitt jobb. Jag skrattade inombords. Varför skulle TV4, TV3 eller kanal 5 vilja ha en person i studion som pratar om våra sinnen? Visst, om han vore läkare, men han var väl inte en känd superduperbra läkare, eller? Jag tror vi frågade, och han svarade nej på den frågan, om han var läkare och var på sjukhus. Dessutom såg han för 'viktig'' ut för att vara en läkare.. Detta var alltså en grej för att få tjejer i säng. Genomskinligt, eller hur? Funkar verkligen sånt här på riktigt? Impas tjejer av det? Jaja, ''det känner jag inte till' hade då misslyckats på oss genom sin få-i-säng-metod.
 
Sofia blev sömntuta omkring 02.00 - 03.00 medans jag och ''det känner jag inte till'' var uppe till 05.00 - 06.00 nångång. Nattdisco stod på schemat. Haha. Jag blev som 14 år igen när man får vara på disco.
 
Att tillägga: SOFIA DROG UPP MEJ PÅ FRUKOST 07.00 PÅ MORGONEN. BAKIS OCH SOVIT I EN TIMME. Tack för det, kände mej bättre efter fått i mej lite mat :D
 
När jag kom hem på kvällen, och satte mej vid datorn så tänkte jag - jag ska tamejfan söka på honom. Jag hade hans förnamn, Håkan, och att han jobbade med sinnen. Google kunde kanske hitta något som avslöjade lögnhalsen..
 
Istället hittade google detta:
'' HYPNOTISÖREN HÅKAN HYPNOTISRERAR ERIK OCH MACKAN''. Och andra videon nedanför:
 



HÅKAN HYPNOTISERAR JOSEFINE CRAFOORD I DIREKTSÄNDNING:






Jag ska hädanefter tänka ett steg längre. Att ''arbeta med sinnen'' kan betyda hypnos, och att jobba med Erik och Mackan och TV inte nödvändigtvis behöver betyda ''Kom så knullar vi i min hytt''.
 
 
Förlåt Håkan! Eller ska jag säga ''det känner jag inte till'' ?

2012-12-13 | 00:02:00 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback