Dec. 12, 2012

Nu sitter jag här igen.. Har kollat runt på lite design, men tydligen kostar ju dom nu för tiden? Så vi får se hur lång tid jag orkar med designen innan jag tröttnar å slutar blogga igen..

Varit en sväng till U-B. Fick äntligen smaka lussebulle. Men som den dåliga bloggarn jag är så glömde jag ju såklart att ta kort. Ska ta kort på det jag gör nu.. vänta..


 
Kaffe i puppu-mugg. Ingen mjölk, ingen grädde och absolut ignet socker i. Enda som behövs är att när man gör kaffet, att man har i nån skopa extra så det blir starkt svart kaffe. Inget slask i, utan bara rent starkt kaffe.
 

Och det är ingen mini-penis på bilden, det är bara min lilla tumme. Så det inte börja ryktas om den-där-Ida-med-pitt-på-handen...

2012-12-12 | 19:31:00 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Ta en gratisdesign då, de finns ju många fina! :-)
http://www.designadinblogg.se/gratisdesign/

2012-12-13 // 00:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback